Direktlänk till inlägg 3 december 2009

Västtrafik kan ta sig i *****

Av oscar rolfsman - 3 december 2009 16:49

Vill en västtrafik att man skå åka med kollektiv trafiken?


Senast igår fick jag betala 25 spänn för 4 stationer... 25SPÄNN?! Vaihelvete!`?

För bara några månader sen kostade det typ en tia? VARFÖR ska ni höja priset era jävla idioter?! Ingen vill väll betala för buss/tåg om det är billigare att köra moped/bil?


Och detta jävla system med magnetkort ...  

Vad kan jag säga`?... Vafasen tänkte ni på?! Har någon nånsin klagat på hundra kortet? NEJ! Har någon nånsin klagat på magnet kortet? Hmmmm....har någon INTE klagat på det?

Var det faktiskt så att Västtrafiks ledning bara satt där runt sitt bord och ville komma på nya sätt att jävlas med folk på?
ALLT måste inte uppgraderas bara för att det är gammalt?!

"Varför laga något som inte är trasigt?" säger jag!


Och en annan sak... Står det i västtrafiks regelbok att alla anställda chaufförer (Stavning?) måste vara såna jävla bitterfittor? Man kan ju fan knappt hälsa på dom innan dom suckar och ger dig "FuckU" fingret med ögonen...

Tack för denna gång!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av oscar rolfsman - 21 september 2010 22:57

Nu var det ju ett tag sen jag uppdaterade min blogg, men de får ni leva med! Nu Barn! Tänkte jag snacka lite om "Public Bathrooms"! (Vad FAN heter det på Svenska?!)  Först av allt, Jag är inte nån som tycker det är "Snuskigt" att gå på sådana toa...

Av oscar rolfsman - 21 januari 2010 20:14

Temperaturen? Den e rent åt helvete! Antingen för varm eller kall! Den kan fan inte vara perfekt?  Antingen -50 eller +50! och  hur man än klär sig så blir det ändock aldrig bra...  Det skummaste är att temperaturen ändras efter ditt tillstånd/hu...

Av oscar rolfsman - 18 november 2009 18:20

  Vad är det med kiosker och galler trappor?   Är det något dom uppfunit för att få lite extra dricks och förbannade ungdomar? Det är ju fan stört-jävla omöjligt att inte tappa mynt/sedlar imellan springorna... Och sen, bara för att jävlas så h...

Av oscar rolfsman - 17 november 2009 21:19

Ok! Nu är det soppatorsk (ett ord?) på hjärnkontoret som många kanske märkt... Kom med lite förslag till vad jag kan störa mig på, det ni skriver kanske jag inte håller med om såååå det är fortfarande saker "JAG" stör mig på. Jag kommer alltså ...

Av oscar rolfsman - 11 november 2009 19:24


Ok detta är lite som att sparka på någon/något som redan ligger, men anyway...      Fjortisar, folk helt utan personlighet som bara söker erkänande från andra fjortisar. Killarna ses ofta med 4kg dagsvax i håret och snoddar på benen, använder g...

Presentation


Klagohörnan :D

Gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards