Direktlänk till inlägg 11 november 2009

Fjorts

Av oscar rolfsman - 11 november 2009 19:24

Ok detta är lite som att sparka på någon/något som redan ligger, men anyway...   


Fjortisar, folk helt utan personlighet som bara söker erkänande från andra fjortisar.

Killarna ses ofta med 4kg dagsvax i håret och snoddar på benen, använder gärna riktigt fula jeans med nåt vitt tryck på röven för detta är "snyggt".


Tjejerna däremot har blonderat hår, brunkräm, idominsalva och putande läppar.

Ses ofta med en vodka flaska hemifrån som är fylld med vatten/saft som dom halsar och ropar till alla hur fulla dom är...


Vad kan jag ha emot dessa charmerande varelser då?

Tja, för det första...VARFÖR TAR NI SÅ JÄVLA FULA BILDER?!? ok, ni tar bilder i spegeln med en mobil... men VARFÖR dessa jävla tecken som t.ex peace tecknet? Vet ni ens va det betyder? Man blir ju fan förbannad... sen att alla ser likadana ut, är det meningen? Lite som nynazister? alla samma hår och så?


Och denna jävla, fucking brunkräm! Vem i helvete kom på att alla fjortisar ska ha det i ansiktet?! man behöver ju inte en nudda dom inann man har det över hela jackan.

Sen att dom har en IQ på 3,4 gör inte saken bättre, faktiskt så hoppas jag dom spelar... så att dom klarar sig i framtiden, annars är det nackskott enligt mig.

Och det faktum att äldre tycker det är snyggt! (ja jag syftar på pensionärerna) GAH! Vad är så jävla snyggt?! Jag fattar inte! Kollar dom sig verkligen i spegeln på morgonen och tänker "Hmmm...Nä, jag tror jag tar lite extra brunkräm faktiskt!"


Ni Fjortisar som läser detta kommentera gärna... Tycker ni verkligen att det ser bra ut? Svara anonymt så att ni inte bara skriver vad fjortisarna vill... Tack för mig


 
 
Candy

Candy

11 november 2009 19:59

Håller inte riktigt med. Är inte fjortis själv, men har varit det när jag var 14-15 och har stött på många. Jag håller med i mycket, men inte att de är helt utan personlighet. Alla har personlighet, fjortisarna är bara för fega för att visa sin så de hittar på en ytlig och tramsig sådan.

http://eyecandy.devote.se

 
Mandis :)

Mandis :)

11 november 2009 20:05

Fjortisar är ett ämne som dyker upp nästan överallt :s
Så fort man fixar till håret är man fjortis, så fort man lägger på lite mer rouge så är man fjortis.
Jag är trött på allt som har med fjortisar att göra!
Man kan inte göra någonting utan att bli kallad fjortis.
Men vad är det som gör att man blir fjortis egentligen?
Är det att man ser ut som b*jjs i ansiktet, att man har idomin på läpparna eller bara har vax i håret?
Jag tycker fjortisar.. assa jag vet inte vad jag ska säga som utmärker en fjortis...
För alla har ju rätt att se ut som dom vill, helt klart! Men klart man stör sig på högljudda brudar/snubbar som skryter om hur mycket dom håller på.. Men det är ju inte bara fjortisar som håller på så?
Även ''vanliga'' människor gör ju de.
Idomin är ju bra mot torra läppar? Och jag tycker det är konstigt att man är fjortis så fort man är vit om läpparna.
Dom har tagit över allt, man kan inte göra mycket utan att bli kallad något.. Skitirriterande faktiskt!
Dom flesta går väl igenom en fjortis period, men de är ofta man växer ur den.. Men vissa stannar ju kvar, och hur normalt ser de ut med 19 - åriga fjortisar som springer runt och tror att dom är så häftiga?
Haha, mer åt det patetiska hållet tycker jag (;
Det här hade kanske inte riktigt med de du skrev o göra :p man jag var bara tvungen!
Xoxo /Amanda (:

http://lisaxoxomandis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Mr.ervice

11 november 2009 20:21

Jadu titta på Maria Montazami Amanda ;P

 
Ingen bild

Ms Matilda

15 januari 2010 15:56

Hm, hittade till din blogg när ja sökte på google efter bilder(?)
Och, jag håller verkligen me!Jag skrattar ju ijäl mig när jag läser det juu!så fortsätt med bloggen så kommer allt bli kul för mig!

 
Alexandra

Alexandra

17 september 2010 15:50

Hahahahaha! Klockrent :D Jag har bloggat om min fobi över att 90-talisterna får lov att rösta i år. Det är nästan lite av samma skräck förutom att dom shotoshoppar sina fula peacebilder innan dom lägger upp dom.

http://www.lafemmes,bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av oscar rolfsman - 21 september 2010 22:57

Nu var det ju ett tag sen jag uppdaterade min blogg, men de får ni leva med! Nu Barn! Tänkte jag snacka lite om "Public Bathrooms"! (Vad FAN heter det på Svenska?!)  Först av allt, Jag är inte nån som tycker det är "Snuskigt" att gå på sådana toa...

Av oscar rolfsman - 21 januari 2010 20:14

Temperaturen? Den e rent åt helvete! Antingen för varm eller kall! Den kan fan inte vara perfekt?  Antingen -50 eller +50! och  hur man än klär sig så blir det ändock aldrig bra...  Det skummaste är att temperaturen ändras efter ditt tillstånd/hu...

Av oscar rolfsman - 3 december 2009 16:49

Vill en västtrafik att man skå åka med kollektiv trafiken?   Senast igår fick jag betala 25 spänn för 4 stationer... 25SPÄNN?! Vaihelvete!`? För bara några månader sen kostade det typ en tia? VARFÖR ska ni höja priset era jävla idioter?! Ingen ...

Av oscar rolfsman - 18 november 2009 18:20

  Vad är det med kiosker och galler trappor?   Är det något dom uppfunit för att få lite extra dricks och förbannade ungdomar? Det är ju fan stört-jävla omöjligt att inte tappa mynt/sedlar imellan springorna... Och sen, bara för att jävlas så h...

Av oscar rolfsman - 17 november 2009 21:19

Ok! Nu är det soppatorsk (ett ord?) på hjärnkontoret som många kanske märkt... Kom med lite förslag till vad jag kan störa mig på, det ni skriver kanske jag inte håller med om såååå det är fortfarande saker "JAG" stör mig på. Jag kommer alltså ...

Presentation


Klagohörnan :D

Gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards