Direktlänk till inlägg 11 november 2009

Feminister .... Lugn nu! :O

Av oscar rolfsman - 11 november 2009 19:05

OK Before i startar... jag har inget emot att det blir jämlikt med löner och bättre arbetsvillkor för kvinnor!

De jag snackar om nu är dessa jävla idioter som tycker att alla män är svin och sen vill vara lika mycket värda som männen (?)


De som kallar till möten där kvinnor bestämmer om Gb gubben ska få en fru eller inte,(Fråga inte mig Obestämd) eller om man ska byta ut gubben på traffik ljusen mot en tjej...allvarligt talat... VAFAN TJÄNAR DET TILL?! Ska ni slösa upp skattebetalarnas pengar på sånna här skitsaker?! Jag skiter fullständigt om Gb gubben har en kärring med sig, känner ni er bättre på något sätt då?


Jag tror nog inte att det kommer stanna där... När det väl är jämlikt så är det klart att någon märker att det är ombytta roller, och någon idiotiskt man bildar Manonismen och vill ha det mer jämnställt för män och så kommer denna onda cirkel fortsätta...



Nu tänker väll du "Fan va lite han skrev :S" och .... ja , det gorde jag... 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av oscar rolfsman - 21 september 2010 22:57

Nu var det ju ett tag sen jag uppdaterade min blogg, men de får ni leva med! Nu Barn! Tänkte jag snacka lite om "Public Bathrooms"! (Vad FAN heter det på Svenska?!)  Först av allt, Jag är inte nån som tycker det är "Snuskigt" att gå på sådana toa...

Av oscar rolfsman - 21 januari 2010 20:14

Temperaturen? Den e rent åt helvete! Antingen för varm eller kall! Den kan fan inte vara perfekt?  Antingen -50 eller +50! och  hur man än klär sig så blir det ändock aldrig bra...  Det skummaste är att temperaturen ändras efter ditt tillstånd/hu...

Av oscar rolfsman - 3 december 2009 16:49

Vill en västtrafik att man skå åka med kollektiv trafiken?   Senast igår fick jag betala 25 spänn för 4 stationer... 25SPÄNN?! Vaihelvete!`? För bara några månader sen kostade det typ en tia? VARFÖR ska ni höja priset era jävla idioter?! Ingen ...

Av oscar rolfsman - 18 november 2009 18:20

  Vad är det med kiosker och galler trappor?   Är det något dom uppfunit för att få lite extra dricks och förbannade ungdomar? Det är ju fan stört-jävla omöjligt att inte tappa mynt/sedlar imellan springorna... Och sen, bara för att jävlas så h...

Av oscar rolfsman - 17 november 2009 21:19

Ok! Nu är det soppatorsk (ett ord?) på hjärnkontoret som många kanske märkt... Kom med lite förslag till vad jag kan störa mig på, det ni skriver kanske jag inte håller med om såååå det är fortfarande saker "JAG" stör mig på. Jag kommer alltså ...

Presentation


Klagohörnan :D

Gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards